سروشسروش، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

سروش کوچولوی دوست داشتنی

یه پسر خوب

1392/7/22 0:47
نویسنده : عمه زهرا
384 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز مامان سروش میخواست به خاطر یه کسالت کوچولو بره دکتر.از من خواست تا برمیگرده برم خونه شون پیش سروش جون. اولش سروش خواب بودخواب بعد از چند دقیقه بیدار شد و وقتی منو بالا سرش دید با اون زبون شیرشنش گفت عمه!!! مامانش البته خیلی تو مطب توی نوبت نشسته بود و تقریبا 4 ساعت طول کشید تا برگرده. اما سروش اینقدر پسر خوبی بود که من و مامانیش اصلا خسته نشدیم. وقتی بیدار شد یه کم تو ماشینش نشست، بعد هم رفتیم خونه ی ما.سروش دلی از عزا در آورد،به همه سوراخ سمبه ها سرک کشید.پاک کن عمه رو گاز گرفت و جزوه هاش رو خط خطی کرداسترسخودتون میتونین ببینین:

اونکه تو دهنشه پاک کن عمه ستناراحت

شب که آقاجون اومد باهم رفتیم دنبال سمانه جون،مامان سروش،که پیاده بر نگرده.سروش تو ماشین هم پسر خوبی بود،هی هن هن میکردلبخند

قربونش برم چقدر شیرینهبغلاینم یه عکس یادگاری از سروش و عمه زهرا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان سمانه
22 مهر 92 0:51
قربون یکی یدونم برم که اینقد آقا شده


عمه طاهره مامان پویا
22 مهر 92 20:31
قربون جیگرم بشم که اینقدر عزیزه فدای اون شیرین کاری هات شیرین عسل.


خیلی جات خالی بود آبجی،انقدر جیگر شده بود
لیلا مامان پرنیا
27 مهر 92 13:06
عزیز دلم واقعا که پسر خوبی بودی عسلی من
فقط یادت باشه دختر خاله من رو اذیت نکنی

چشم خاله جون،فقط یه ذره به دفتر کتاباش گیر میدم