سروشسروش، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

سروش کوچولوی دوست داشتنی

خداحافظی

1392/8/23 18:00
نویسنده : عمه زهرا
329 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم رفت کرمانniniweblog.comآخه من خییییلی دلم براش تنگ میشهhttp://images.zaazu.com/img/male21-male-cry-tears-smiley-emoticon-000063-large.gif

امیدوارم بهشون خوش بگذرهhttp://images.zaazu.com/img/daydream-animated-animation-day-dream-smiley-emoticon-000404-medium.gifاز همینجا یه ماچ گنده براش میفرستمhttp://isanam.com/scraps/smiley-face-gif/smiley-10.gif

این چند روز دایی سلیم سروش جون اومده بود خونه شون. کلی این چند روز با داییش گشتن، بعد هم همه با هم رفتن کرمان خونه مادر سمانه جون. دیشب که از دانشگاه اومدم،یه راست رفتم پایین سروش رو آوردم بالا کلی باهاش بازی کردم، یه عالمه بوسش کردم. صبح زود که میرفتن من خواب بودم، مامانم میگفت سروش حسابی سرحال بود اون وقت صبح!!!! بچه مون سحر نازه.


 

 http://www.animateit.net/data/media/9/baloonz.gif

 

 مامانی پارسال زمستون یه بلوز برای سروش بافته بودhttp://www.millan.net/minimations/smileys/knitsmile.gif که امسال اندازه اش شد. این چندتا عکس رو وقتی با بلوزش اومده بود بالا ازش گرفتم:

الهی قربون خندیدنت برم شیرینمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مهدی ضیایی(دایی دایی سروش)
21 آبان 92 10:08
ماهم سروش را خیلی دوست داریم و خوشحالیم که در کرمان اونو مبینیم
عمه زهرا
پاسخ
سلام دایی، خیلی خوشحال شدم به وبلاگم سر زدید،سلام برسونید،نوه گلتون رو ببوسید
مامان سانلي
21 آبان 92 12:01
سروش جون بلوزت مباركه خاله خيلي بهت مياد.چقدر ناناسي عزيزم. عمه جون جاش خالي نباشه ايشالا به سلامت برن و برگردن.با كمال افتخار لينكتون كردم
عمه زهرا
پاسخ
مرسی خاله جون،مام لینکتون کردیم
لیلا مامان پرنیا
21 آبان 92 14:34
قربونش برم با اون خنده های از ته دلش انشاا.. به سلامتی برن وبیان عزیزم جاشون خالی نباشه میبوسمت گلم
عمه زهرا
پاسخ
خدا نکنه خاله جون، مرسی عزیزم
عمه طاهره
21 آبان 92 18:40
دست آبجی گلم دردنکنه وبلاگ بچهّ مون خیلی قشنگه. ایشالا سروش عزیزمون به سلامت بگرده وبرگرده.قربون خودش وعمه زهراش برم من.
عمه زهرا
پاسخ
خدا نکنه آبجی
مامان سام
23 آبان 92 4:51
ان شاالله هر جا هستی سلامت و شاد باشی عزیز دلم چه بافت قشنگی.دست مامان جونی درد نکنه.خدا بهشون سلامتی بده.
عمه زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم،آره مامانم خیلی هنرمنده،ولی فقط برای نوه هاش می بافه، برای من نمیبافه ممنون که به ما سر زدید
مامان پريسا خانوم
26 آبان 92 15:48
به به چه مامان هنرمندي خيلي لباس قشنگي بافتن راستي زهرا جان شما عمه سروش هستين ميشه بپرسم چند سالتونه؟ و اينكه منم كرمانيم شما كرماني هستيد يا باباي سروش كرمانيه؟
عمه زهرا
پاسخ
سلام عزیزم. نه ما کرمانی نیستیم. داداشم رفت کرمان درس بخونه که با همسرش آشنا شد.من 27 سالمه.البته بلوز سروش هم مامان من بافته.