سروشسروش، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

سروش کوچولوی دوست داشتنی

دلتنگی

1392/8/27 22:13
نویسنده : عمه زهرا
274 بازدید
اشتراک گذاری

 عزیز دلم دیروز باهات تلفنی حرف زدم http://us.i1.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/emoticons7/100.gifفقط یه عمه گفتی،بعد فقط گوش دادی. الهی قربونت برم،چقدر دلم برات تنگ شده. امروز اومدم عکسهاتو تو کامپیوتر مرور کنم که به این عکسها برخوردم.یه روز که با مامانت اومده بودی خونهء ما،اول کتابهای منو از رو میز کامپیوتر ریختی زمین،بعد همراه من و مامانت نچ نچ کردی،http://us.i1.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/emoticons7/68.gif، بعد خیلی خونسرد رفتی در کمد رو باز کردی، جعبهء بدلیجات من و برداشتی و نشستی. وقتی همه رو ریختی زمین و خیالت راحت شد،بلند شدی و چتر رو برداشتی و از اتاق رفتی بیرون.

نمیدونم چرا حتی شیطونی هات هم به نظرم اینقدر قشنگ و بامزه میاد؟ تو تمام این حالات هم به نظرم خیلی بچهء خوبی هستی.یعنی اونهایی که بچه بدی هستن چیکار میکنن؟ نمیدونم، ولی تو که خیلی خیلی بچهء خوبی هستی عزیز دلمhttp://www.kolobok.us/smiles/mini/heart_mini.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان سروش و سروین
27 آبان 92 23:57
عزیزم. چقدر شما نازین. چه عمه ی مهربونی داری. خوش به حالت. اسمت هم خیلی قشنگه. انشاا... همیشه زنده باشی
عمه زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم، نظر لطفتونه
لیلا مامان پرنیا
29 آبان 92 12:51
الهی عـــــــــــــــــــــزیزم نبینم دلت گرفته انشاا.. زودی از سفر میان وحسابی میچلونیش عمه جون فعلا خواهر زاده ها رو آخر هفته دریاب تا برادر زاده نازت هم به سلامتی برگرده خدا همشون رو براتون حفظ کنه به همه سلام برسون
عمه زهرا
پاسخ
من که حسابی آمادهء چلوندن خواهرزاده های عزیزم هستم راستی شما کی میاین این طرفها عزیزم؟ دلم براتون تنگ شده
لیلا مامان پرنیا
29 آبان 92 23:53
سلام... خواستم اعلام حضور کنم تازه اگه بگید دارید الان درمورد چی حرف میزنید منم تو شب زنده داریتون شرکت میکنم
عمه زهرا
پاسخ
سلام عزیزم،قربونت برم،خیلی وقته نیومدی خونهء ما یه شب تا صبح دور هم حرف بزنیم. دیشب خیلی جات خالی بود
مامان سام
2 آذر 92 15:34
اگه کسی رو دوست داشته باشی و اون هر کاری که انجام بده به نظر شیرین می یاد . واقعاً سروش جون باید به همگین عمه ای افتخار کنه.البته سروش نازم با کاراش دل ما رو هم برده
عمه زهرا
پاسخ
آره واقعا،همه کارش به نظر شیرین میاد. ممنون از لطفتون. سام رو ببوس عزیزم
مامان سانلي
3 آذر 92 2:11
اي جوننننننم چه ناناسي تو سروش جون فدات شم گلم خوش به حالت سروش جون چه عمه مهربوني داري قدر عمه جونت رو بدون عزيزم
عمه زهرا
پاسخ
خدا نکنه خاله جون،مرسی از لطفت عزیزم
مامان کیامهر
3 آذر 92 8:38
به به چه پسر نازنینی عمه به این خوبی را باید قدرش رو بدونی آقا سروش انشااله زودتر گل پسری را بینین
عمه زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم،شما لطف دارید
farideh
4 آذر 92 10:57
سلام اسم وبلاگ دخترم شده اوای خوش زندگی ما خوبی عزیزم
عمه زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم، بالاخره تونستم بیام وبلاگ دختر نازت رو ببینم.
مامان ریحان
4 آذر 92 21:54
سلام عمه خانوم مهربون بچه ها اینقدر دوست داشتنی هستن که همه کارهاشون شیرین و جذابه من با کمال افتخار شما رو لینک کردم عزیزم
عمه زهرا
پاسخ
سلام عزیزم،مام شما رو لینک کردیم
مامان پویا
5 آذر 92 21:08
الهی عمه فداش(البته منظورم به خودم بود نه عمه زهرای نازنینش) خیلی دلم برای عسلم تنگ شده اینسری هم که رفته بودیم فردیس جای جیگرم خیلی سبز بود
عمه زهرا
پاسخ
آره،جای عزیز دلم خیلی خالیه هی به من بگه عمه(البته فقط به من)
مامان پویا
5 آذر 92 21:11
وقتی داداشم برگرده ایشالا حسابی میبووووووووووووسمش
عمه زهرا
پاسخ
قربونت برم عمهء مهربون
هیراد و عمه لیلاش
6 آذر 92 0:24
حسی که شما داری یه بیماریه بنام بیماری عمه گانه که البته همه عمه ها دچارش نمیشن بعضی ها که واکسنشو نزدن مثل شما و البته اینجانب ، ناجور دچارش میشن که فکر نکنم خوب شدنی هم در کار باشه بوس برای سروش نازنین
عمه زهرا
پاسخ
چه تعبیر شاعرانه ای پس امیدوارم همه عمه ها به این بیماری دچار شن
مامان
7 آذر 92 8:25
سلام عمه مهربون.ممنون که به ما سرزدین.ایشا...همیشه ایام شاد و خرم باشید
عمه زهرا
پاسخ
ممنون عزیزم،کوچولوهای نازت رو ببوس
mamane m@ni
11 آذر 92 0:29
خوش به حالت سروش جون که عمه ی مهربونی داری من که اصلا عمه ندارم خاله جون ماشالا کم بلا نیستی هااااااااااااا می بوسمت
عمه زهرا
پاسخ
خیلی لطف دارید
لیلا مامان پرنیا
16 آذر 92 14:25
ترم زندگیت بی مشروطی، لحظه هات همیشه پاس، سایه ی حذف از زندگیت دور و معدل شادیت ٢٠ باشه... " روز دانشجو بر دختر خاله ی عزیزم مبارک ک ک ک ک...
عمه زهرا
پاسخ
قربونت برم دختر خاله،خیلی ممنون
farideh
18 آذر 92 17:34
سلام عزیزم نیستی کم پیدایی
عمه زهرا
پاسخ
همین دور و برا عزیزم.
مامان آقا کسرا
27 آذر 92 19:15
سلام عزیزم ممنون که سر زدین منم با کمال میل شما رو لینک کردم قربونش برم این پسمل جیگر