سروشسروش، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

سروش کوچولوی دوست داشتنی

رسم الخط کودکی...

1392/11/8 14:04
نویسنده : عمه زهرا
574 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم،تو این پست میخوام از دستخط قشنگت بنویسم.حتما تعجب کردی،ولی واقعا دایره های کوچولویی که با اون دقت میکشی نسبت به سنت خیلی قشنگه.اینکه گاهی حدود 20 دقیقه یا نیم ساعت میشینی پای کاغذ و مینویسی یعنی بیشتر از سنت میفهمی نوشتن یعنی چی.ولی هنوز نمیدونی میشه کاغذ رو بچرخونی،واسه همین مرتب بلند میشی و دور کاغذ میچرخی. هر وقت هم مداد رو میدی دست من تا برات نقاشی بکشم میگی هن هن.گاهی ازت میپرسم: گل بکشم؟ یا خونه یا درخت یاهاپو... اولش دلمو نمیشکنی و با خنده تایید میکنی،ولی باز بلافاصله بعد از تموم شدن نقاشیم میگی هن هن.

niniweblog.com

تو این عکس یه شکلات گنده تو دهنته

البته عزیز دلم،در و دیوار های ما رو هم بی نصیب نذاشتی،این دیوار اتاق منه

اینم در اتاق مامانی

این عکس رو هم بعد از اولین اصلاح موهات توسط آرایشگر ازت گرفتم. قربونت برم که اینقدر نازی11_6_203.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

لیلا مامان پرنیا
8 بهمن 92 17:16
الهی که من قربون اون دستخط نازت برم اون شکلاتت رو همرا خودت قورت بدم مــــــــــــــــــــنخوشمزه خاله کلی دلم براش تنگ شد دختر خاله انشاا.. زود وبه سلامت از مسافرت برمیگردن میبوسمت دختر خاله مواظب خودت باش
عمه زهرا
پاسخ
خدا نکنه عزیزم،دل مام خیلی براش تنگ شده.مرسی گلم. تو هم خیلی مواظب خودت و پرنیا جــــــــــــون باش.
نگاری
10 بهمن 92 13:11
الهی جونم. نقاش کوچولو می شه عمه اش
عمه طاهره مامان پویا
10 بهمن 92 17:48
الهی فدای داداش کوچولوی خودم بشم که هپلیش یه جور خوشگله اصلاح کردشم یه جوردیگه قطاب ،شیرین عسل،خوردنی
عمه طاهره مامان پویا
10 بهمن 92 18:13
عسلم عین کوچولوییای باباش بیشترازسنش میفهمه دیگه! ازالان این همه مینویسه،حتما مثل باباش هفت سالگیم کتاب دبیرستانو روخونی میکنه. البته باباش یه آبجی بزرگتری داشت که هرمشقی مینوشت بابای سروشم همون مشقارو همراه آبجیش مینوشت وپنج سالگی همه درسهای کلاس اوّلو ازبربود.ایشالا داداشم ازباباشم باهوشتربشه.
عمه زهرا
پاسخ
ایشالا
مامان کیانا و صدرا
13 بهمن 92 7:55
سلام عمه جونیراستی ها وقتی منم موهای صدرا رو کوتاه میکنم همینطوری میشه....میگی نه....یه نیگاه بندازببوس سروش جونو
عمه زهرا
پاسخ
سلام گلم، شمام کوچولوهای نازت رو ببوس
farideh
16 بهمن 92 0:20
الهی فدای اون دست خطت بشم مننننننن
عمه زهرا
پاسخ
خدا نکنه خاله جون