سروشسروش، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

سروش کوچولوی دوست داشتنی

یک هفته ی پر تنش...

1392/10/20 16:35
نویسنده : عمه زهرا
295 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم،میخوام از سختی این روزها برات بنویسم.الان دقیقا یه هفته ست که من مریضم. تو این یه هفته تو چند بار با بابات اومدی بالا،ولی چون من اصلا حالم خوب نبوده و نتونستم باهات بازی کنم، احساس میکنم باهام سرد شدی،دیگه زیاد عمه عمه نمیکنی. امیدوارم زودتر خوب شم تا بتونیم دوباره با هم بازی کنیم.الان هم چون حالم خوب نیست بیشتر از این نمینویسم،عزیزم واسه عمه دعا کن.حرف آخر اینکه خیلی دوستت دارم سروش جون، چون این روزا نمی بوسمت که ازم نگیری، اینجا یه عالمه بوس برات میذارمماچماچماچماچماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

farideh
21 دی 92 16:48
خدا بد نده عمه جونی امیدوارم زودتر خوب بشی و سروش جون بیاد پیشتتتتتتت
عمه زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم
عمه طاهره مامان پویا
21 دی 92 19:00
الهی آبجی قربونت بشه عمه ی مهربون، ایشالا هرچی زودترحالت خوب بشه وسلامتیتو بدست بیاری ایشالا باسروش جوجوم دوباره بازی می کنی.
عمه زهرا
پاسخ
خدا نکنه آبجیایشالا
عمه طاهره مامان پویا
21 دی 92 19:06
عزیزم مراقب خودت باش ونگران هیچ چیز نباش دردرجه اول سلامتیه که مهمه عزیزم این طور وقتاست که بیشترقدرسلامتیمونو می دونیم. وبااحوالپرسی اطرافیانمون حالمون زودترخوب میشه. برات آرزوی سلامتی وموفقیت میکنم آبجی گلم.
عمه زهرا
پاسخ
مرسی آبجی عزیزم
مامان کیانا و صدرا
26 دی 92 7:04
سلام گلمایشا...هرچه زودتر خوب بشی و سلامت.نگران نباش.قوی باش تا بیماری از رو بره.
عمه زهرا
پاسخ
سلام عزیزم،ممنون از لطفت، چشم
نگاری
28 دی 92 15:21
امیدوارم زودی خوب شی عمه جون
عمه زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان پريسا خانوم
30 دی 92 18:34
سروش جان خيلي عمه خوبي داره خوش به حالش همين كه به فكرشين حتي در حالت مريضي همين كه حمام ميبرينش همين كه براش وبلاگ درست كردين حتما وقتي بزرگ شه قدرتون رو ميدونه راستي نزارين بفهمه كه براش وبلاگ درست كردين وقتي كه بزرگ شد به عنوان هديه بهش بدين خيلي خوشحال خواهد شد
عمه زهرا
پاسخ
ممنون از لطفتون،فکر خوبیه
الهام مامان امیرعلی جون
3 بهمن 92 23:29
عزیزم امیرعلی جون اینجا http://dokhmalysheklak.niniweblog.com با کد 7منتظر رای شماست لطفا تو نظرات بنویسید رای من کد 7 مرسی بابت حمایتتون فقط تاساعت 11شب فرصت باقیست. الان نفر دوم هستیم با لطف شما امیرعلی جونم تا رتبه ی یک هم میتونه بالا بیاد فداتون/پیش پیش بابت رای تون ممنون. راستی با تبادل لینک موافقید؟
عمه زهرا
پاسخ
آره عزیزم موافقم.
مامان سام
7 بهمن 92 4:33
عمه ی مهربون و دوست داشتنی امیدوارم حتلتون خوب شده باشه و همیشه سلامت باشید فکر کنم سروش جون هم بیستر می خواد شما استراحت کنید و خوب بشید واسه همین زیاد پیش عمه ش نمی یاد وقتی خوب شدید یه بوس گنده از طرف ما از اون لپای خوشگلش
عمه زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم،شمام سام رو ببوس
پریسا نجفی
10 بهمن 92 22:28
سلام دوست عزیزم خوبی ؟ ازسایتت خیلی خوشم اومد به منم سربزن اومدم برای دوستای خوبم که مادری نمونه هستند وبلاگی زنانه درست کردم که باب کارشونه اگر دوست داشتی ما را هم قابل بدون . راستی منو توی سایت قشنگت لینک کن و بهم خبر بده تا منم تو را توی سایتم قرار بدم ببخش و ممنون