سروشسروش، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

سروش کوچولوی دوست داشتنی

بدون عنوان

1393/9/14 10:34
نویسنده : عمه زهرا
217 بازدید
اشتراک گذاری

معذرت میخوام عزیزم که این همه وقت به وبلاگت نرسیدم، خواهش میکنم منو ببخش. آخه عمه این مدت درگیر خیلی چیزها بوده که بطور خلاصه واست می نویسمشون.

اول از روز جمعه ،17 مرداد برات بگم که تولد من بود و همه با هم رفتیم جاده چالوس. البته تولد تو 14 مرداد بود، ولی جشنش با کمی تاخیر برگزار شد. بعد از تولدم، یعنی درست توی همون هفته سه شنبه یه خانمی به خونه ما اومدن،و رفت و آمدی جهت آشنایی بیشتر آغاز شد، طوریکه دقیقا دو جمعه بعد،31 مرداد، من با خانواده مرتضی دوباره رفتیم جاده چالوس، خلاصه بعد از حدود یک ماه رفت و آمد، روز 18 شهریور من و مرتضی عقد شدیم.

7شهریور هم تولد تو عزیز دلم بود که خدا رو شکر خیلی خوب و قشنگ برگزار شد. 14 شهریور هم بله برون من بود که شما فرداش رفتید کرمان و دیگه توی محضر نبودید.

البته توی این مدت اتفاقات کاری دیگه ای هم برای من و مامانت افتاده که بعدا تو یه فرصت دیگه برات مینویسم. حالا چند تا عکس از همین ماجراها برات میذارم عشقم.

 

پسندها (2)

نظرات (4)

مامان کیانا و صدرا
25 آذر 93 18:16
چه عجب اومدین؟؟؟؟مبارکه عزیزم.ایشا....خوشبخت باشید و شاد و سلامت
عمه زهرا
پاسخ
مرسی خانومی
♥بابایی و مامانی♥
14 دی 93 0:11
امیدوارم همیشه بهترینها برات رقم بخوره دختر خاله وهمیشه کنار اقا مرتضی شادو سلامت باشی
عمه زهرا
پاسخ
مرسی عزیــــزم
تاپ پسرانه
9 اسفند 93 16:56
برایه خرید تاپ هایه خوشگل پسرانه از فروشگاه ما دید نمایید: http://ninitavalod.mihanblog.com
♥ایدا♥
17 خرداد 94 11:51
سلام این کلیپ نامه شانس را حتما حتما بخونید http://photokade.com/%D9%88%DB%8C%D8%AF%DB%8C%D9%88-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%B4%D8%A7%D9%86%D8%B3/