سروشسروش، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

سروش کوچولوی دوست داشتنی

عزیز دلم برگشت

1392/9/22 2:02
نویسنده : عمه زهرا
268 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره عزیز دلم بعداز 26روز برگشت.هوراهورا

سروش جون توی این26روز کلی عاقل ترشده،نمونه اش این که وقتی نشسته بود بغل مامانش به محض اینکه گفتم بیا بشین بغل من بلندشد واومدبغلم.اول که اومد روش نمیشد بگه عمه،وقتی می گفتم بگو عمه بلند می خندید.بعد از چند دقیقه هم میگفت عمه بازم می خندید. وروجک بارفتارش نشون میده که چقدرعمه زهرارودوست داره.البته دل به دل راه داره آخه سروش جیگرعمه اس.قلبقلبقلب

niniweblog.com

آخر هفته که همه خونه ما جمع بودن سروش کلی با بچه هابازی کرد.ازبازی قایم موشک خیلی خوشش اومده بود.وقتی بچه ها چشم میذاشتن میخندیدووقتی که دنبال هم میگشتن میرفت چشم میذاشت.

سروش پیش پویا لالا کردهخواب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

farideh
22 آذر 92 12:31
خوش گذشت سروش جان چشمت روشن عمه جووووووووووون خوبی کم پیدایی
عمه زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم،آخه این روزا خیلی سرم شلوغه، هم درسهام خیلی سنگین شدن هم اینکه هفته ای دو روز هم تدریس میکنم، تقریبا اصلا وقت آزاد ندارم
لیلا مامان پرنیا
24 آذر 92 12:30
چشمت روشن عزیزمانشاا.. همیشه در کنار هم تنتون سالم ولبتون خندون باشه
عمه زهرا
پاسخ
ممنون عزیزم, همچنین شما
سمانه(مامان سروش)
25 آذر 92 14:38
قربون اون چشم گذاشتنات مامانیدست عمه درد نکنه که لحظاتی که از دست من در میره رو ثبت میکنه واست
عمه زهرا
پاسخ
چاکریم و اینا
سمانه(مامان سروش)
25 آذر 92 15:16
آخ قربون اون لالا کردن نازتون
عمه زهرا
پاسخ
چه عقشولانه همدیگرو بغل کردن
farideh
25 آذر 92 18:00
خوش به حال سروش با این عمه خوبش عمه اوای من اینجا نیست و دخترم خیلی تنهاست
عمه زهرا
پاسخ
لطف داری عزیزم، انشالا عمه آوا جون هم میاد دیدنش
هیراد و عمه لیلاش
25 آذر 92 22:46
چشمت روشن عمه جون
عمه زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان آقا کسرا
26 آذر 92 2:39
سلام چه پسمل نازی خدا حفظش کنه انشالله همیشه شاد باشین اگه با تبادل لینک موافقین یه سر هم به ما بزنیین سروش جونی بوسسسسس
عمه زهرا
پاسخ
حتما عزیزم،ممنون که به ماسر زدید
مامان کیامهر
27 آذر 92 23:47
چشمتون روشن عمه خانم مهربون .چقدر رمانتیک و با احساسه این گل پسر
عمه زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم، ممنون که به ما سر زدید
مامان سام
28 آذر 92 5:23
ماشاالله خنده هاش چه دلنشینه عکس /آخر خیلی قشنگه.خیلی نیم رخشون شبیه همن سروش جونم امیدوارم روزهای خوشی در کنار خانواده و عمه جون مهربونت داشته باشی.یه عالمه بوس به لپای گوگولی و خندونت
عمه زهرا
پاسخ
ممنون عزیزم از دعای خوبت
mamane m@ni
28 آذر 92 16:10
عمه جونی چشم و دلتون روشن با اومدن سروش جون کلی شاد شدید ما هم با دیدن عکساش شاد میشیم فدات بشم خاله که از قایم موشک خوشت اومده بوس عزیزم خصوصی داری
عمه زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم،مانی جون رو ببوس
farideh
29 آذر 92 14:11
سلام زهرا جان یلدا مبارک از طرف من شروش جان را ببوس
عمه زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم،تو هم آوا جون رو ببوس
مامان کیانا و صدرا
29 آذر 92 18:43
عمه سروش جون،یلداتون سرشار از شادی و سلامتی باد.
عمه زهرا
پاسخ
ممنون عزیزم، همچنین برای شما
عمه طاهره مامان پویا
30 آذر 92 18:30
الهی عمه فدای اون چشم گذاشتنت عشقم. جیگرتو برم خوردنی من
عمه طاهره مامان پویا
30 آذر 92 18:32
البته آبجی توهم برت نداره ها سروش جیگرهرسه تا عمشه مخصوصا عمه بزرگه. بخوای چونه بزنی دعوامون میشه ها
عمه زهرا
پاسخ
باشه آبجی ما که حرفی نزدیم
مامان ریحان
30 آذر 92 18:59
سفیدی برف را برای روحت سرخی انار را برای قلبت شیرینی هندوانه را برای لحظه هایت و بلندی یلدا را برای زندگی قشنگت آرزومندم … یلدا مبارک! .
عمه زهرا
پاسخ
ممنون عزیزم، همچنین برای شما
هیراد و عمه لیلاش
30 آذر 92 23:41
چه سخاوتمند است پاییز که شکوه بلندترین شبش را عاشقانه پیشکش تولد زمستان کرد زمستانتان سفید و سلامت . . . یلدا مبارک
عمه زهرا
پاسخ
ممنون عزیزم، همچنین برای شما
مامان سانلي
1 دی 92 16:24
عمه جون چشمت روشن كه سروش جون برگشته از طرف من سروش جوني رو ببوس
عمه زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم،شمام روی ماه فرشته هاتو ببوس