سروشسروش، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

سروش کوچولوی دوست داشتنی

یلدا...

1392/10/1 15:01
نویسنده : عمه زهرا
405 بازدید
اشتراک گذاری

زیباتر از این چیست که شب پا شده باشد

در حادثهء موی تو یلـــــــــــــدا شده باشد

http://smileys.smileycentral.com/cat/36/36_3_16.gif

 

 

شب یلدا یکی از قشنگترین شبهای سال،خیلی این شب رو دوست دارم.از بچگی از شب یلدا خاطرات زیادی دارم.خیال باطل

سروش جون هم از این شب خیلی خوشش اومده بود،یه عالمه هندونه خورد،تخمه ها رو پاشید،دوغ رو ریخت تو سفره،خلاصه هر کاری که بلد بود کرد قربونش برمhttp://foolstown.com/sm/bis.gif

من و سمانه جون کلی واسه این شب تدارک دیده بودیم. اول هندونه رو به این شکل تزئین کردیم:

بعد سمانه پیتزا درست کرد،مامان ماهی درست کرد، و من هم انار دون کردم و پوست پرتقال ها رو خالی کردم،انارها رو ریختم توشون:

اینم شیوه آجیل خوردن آقا سروش:

خلاصه که خیلی بهمون خوش گذشت، جای همگی شما خالیhttp://www.pic4ever.com/images/rose.gif

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان سانلي
1 دی 92 16:19
شب يلداتون مبارك. سروش جونم چه بامزه آجيل ميخوري خاله سفره يلداتون هم خيلي قشنگه ايشالا هميشه به شادي و سلامتي كنار هم جمع بشين
عمه زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم،خیلی لطف دارید
مامان سانلي
1 دی 92 16:25
راستي عمه جون سروش خيلي شبيه شماست هاااااااااااااااابراي همينه كه محبتش به شما بيشتره
عمه زهرا
پاسخ
راست میگی؟آخه من و بابای سروش شبیه همیم،لابد واسه همینه.
عمه طاهره
1 دی 92 17:24
خیلی هندونه ی قشنگی داشتید.دهن واکرده بود داداش خوردنی منوبخوره؟ میزو سفره تون همیشه رنگین،دلاتون گرم وسرشارازمحبت،لبتون خندون و یلداتون مبارک باشه عزیزم زمستون پرباروزیبایی داشته باشید.
عمه زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم،لطف داری
عمه طاهره مامان پویا
1 دی 92 17:27
جیگرم چقدرقشنگ تخمه میخوره وچقدرقشنگ میریزه زمین تامیتونی اذیتشون کن عزیز دل عمه،خوردنی! یلدات مبارک داداش کوچولوی من
عمه زهرا
پاسخ
اذیت نمیکنه،بعد از ریختن سعی میکنه تو جمع کردنش کمکمون کنه،خوب چیکار کنه بلد نیست
لیلا مامان پرنیا
1 دی 92 19:26
به به عروس خواهر شوهر چه کردن بابا دهنمون آب افتاد خیلی قشنگ بود عزیزم کلی لذت بردم وخوشحالم که بهتون خوش گذشته انشاا.. یه شب شاد ارمغان فصلی سفید وسلامت رو براتون به همراه داشته باشه ببوس اون خوردنی خودم رو
عمه زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم،توهم پرنیا جون رو ببوس
سمانه(مامان سروش)
1 دی 92 23:02
سروش شیطون قربون شیطونیات
مامان سام
3 دی 92 4:04
سروش جونم یلدات مبارک امیدوارم تمام یلداهای عمرت پر از شادی و خوشبختی باشه
عمه زهرا
پاسخ
مرسی خاله جون
هیراد و عمه لیلاش
5 دی 92 23:15
عزیزم یلداتون مبارک باشه انشالله صد تا شب یلدای دیگه رو هم گی کنار هم جشن بگیرید و از این هنر نماییهای خوشمزه دهن اب انداز داشته باشید عمه جون دو سه روز پیش اومدم کامنت هم گذاشتم احتمالا نرسیده فدای سروش جونمو تموم شیطنتهاش
عمه زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم، راست میگیآره نرسیده خدا نکنه عزیزم
لیلا مامان پرنیا
8 دی 92 14:01
سلام در يكشنبه اخر ماه صفر(يعني امروز) براي گشايش كارها و رزق و روزي فراوان و حلال سوره هاي (انشراح-التين-نصر- اخلاص- ناس- فلق-حمد) هر كدام هفت مرتبه قبل از غروب افتاب بخوانيد التماس دعا
عمه زهرا
پاسخ
ممنون عزیزم،التماس دعا
مامان کیامهر
19 دی 92 17:47
خیلی با سلیقه بود
عمه زهرا
پاسخ
نظر لطفتونه عزیزم