سروشسروش، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

سروش کوچولوی دوست داشتنی

روز پدر

1393/2/30 1:06
نویسنده : عمه زهرا
601 بازدید
اشتراک گذاری

روز پدر امسال هم، مثل هر سال، همه خونه ما جمع بودن، و من تصمیم گرفتم که شام اون شب رو خودم درست کنم. اما از اونجایی که من اصلا" از آشپزی خوشم نمیاد و هیچوقت تا بحال این کار رو نکردم، همه غذاهام فست فودی بود. در عوض تو همه غذاها رو دوست داشتی عزیز دلم. برای پیش غذا سیب زمینی سرخ کرده با پنیر درست کردم، برای شام سالاد الویه، و برای دسر تیرامیسو. توقع نداشتی که برای اولین تجربه چند مدل خورشت درست کنم؟ آخه من اصلا" برنج درست کردن هم بلد نیستم!!!!!!البته تو و عرفان و پویا که خیلی پسندیده بودید. مخصوصا" دسر رو. عرفان هی ازم می پرسید کی دوباره از این دسرها درست می کنم.

این هم چند تا عکس از هنر نمایی من

 

 

 

 

 

در آخر هم روز پدر رو به همه پدر های خوب سرزمینم، از جمله پدر خودم، مهربون ترین پدر دنیا، تبریک میگم.

پسندها (6)

نظرات (9)

نیکــو
30 اردیبهشت 93 16:52
به به چه کردیــــــــن دسر ِ داره چشمک می زنه دست شما درد نکنه ...نوش جون روز پدر مهربونتون مبارک
عمه زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم، لطف دارید
مامان فریده
30 اردیبهشت 93 18:27
چه هنرمند افرین دوستم حتما که نباید غذا خورشتی باشه
عمه زهرا
پاسخ
آره دیگه، خسته شدیم از بس خورشت خوردیم
مامان شازده پاشا
30 اردیبهشت 93 19:10
وااااااااااااای دلم چیپس وپنیرخواست ...... انشالاکه سالهای سال سایه پدرمهربونتون بالای سرهمتون باشه
عمه زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم
♥بابایی و مامانی♥
1 خرداد 93 19:50
دستت درد نکنه دختر خاله معلومه که غذاها هم حسابی خوشمزه بودهنوش جونتون... انشاا.. همیشه جمعتون گرم وپایدار وسایه پدر مهربونتون مستدام باشه دختر خاله
عمه زهرا
پاسخ
مرسی دخترخاله عزیزم
مامان سام
2 خرداد 93 16:49
روز پدرهای گرامی مبارک ان شاالله همیشه سلامت باشن و سایشون بالا سر شما دست عمه ی مهربون درد نکنه با اون دسر خوشگل و تزیئنات زیبا
مامان کیانا و صدرا
4 خرداد 93 12:01
ای ول ای ول...زهرا جونو ای ولآفریــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن
سمانه(مامان سروش)
19 خرداد 93 13:52
از این کارا زیاد بکن عمه جون
عمه زهرا
پاسخ
چشم، سعی می کنم هر چند سال یه بار مهمونتون کنم
سمانه(مامان سروش)
19 خرداد 93 13:53
از اون دسرت دیگه نمونده ما بیایم مهمونی؟؟
عمه زهرا
پاسخ
شرمنده
مامان مانی
26 خرداد 93 15:37
بابا هنر مند چه کردی سروش کوچولو بهت حسابی خوش گذشته آره؟ منم بودم بهم خوش می گذشت